Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 12 grudnia 2024 21:47
Reklama
Reklama
Reklama

Z kulturalnym rozkładem jazdy MZK dojedziesz na każdą imprezę w mieście

Zapowiedzi ciekawych wydarzeń kulturalnych, zawodów sportowych i imprez klubowych, a wszystko to w jednym miejscu. Podróżując autobusem komunikacji miejskiej, możemy dowiedzieć się, co w najbliższym czasie będzie działo się w naszym mieście.

Miejski Zakład Komunikacyjny w Kędzierzynie-Koźlu od września ubiegłego roku wydaje broszurę, w której pasażerowie mogą znaleźć informacje o najważniejszych wydarzeniach kulturalnych na terenie miasta. OK! Kulturalny Rozkład Jazdy dostępny jest w wersji tradycyjnej – w autobusach miejskiego przewoźnika oraz placówkach miejskich, a także w wersji elektronicznej w internecie.

Pierwszy numer OK! Kulturalnego Rozkładu Jazdy ukazał się we wrześniu ubiegłego roku.

– Biorąc pod uwagę nasze możliwości, chcieliśmy podziałać szerzej i wesprzeć przekaz informacji o wydarzeniach kulturalno-sportowych, jakie mają miejsce w naszym mieście, by nieco pobudzić mieszkańców do aktywnego spędzania wolnego czasu – tłumaczą pomysłodawcy.

Wersja drukowana imprezownika ukazuje się raz w miesiącu. W jej tworzeniu wydawcę wspomaga MOK, MOSiR oraz MBP. Broszurę można otrzymać w ich placówkach. W wersji analogowej rozkład dostępny jest również w formie plakatowej. Każde wydarzenie opatrzone jest też numerami linii autobusowych, którymi pasażerowie mogą na nie dotrzeć. Nakład książeczkowej wersji OK! wynosi 2,5 tysiąca egzemplarzy.

OK! dostępny jest też w formie elektronicznej, która aktualizowana na bieżąco w miarę napływu kolejnych zapowiedzi wydarzeń. MZK zaprasza wszystkie osoby zainteresowane nagłośnieniem danego wydarzenia do współpracy. Informacje o imprezach kulturalnych i sportowych można przesyłać drogą elektroniczną na adres [email protected]. TUTAJ znajdziesz aktualną wersję OK! w formie elektronicznej.

12670202_1035946963133727_2680585205044521958_n

12670202_1035946963133727_2680585205044521958_n

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

AP 10.02.2016 17:41
Panie Norbercie, oczywiście każda "innowacja" niesie ze sobą ryzyko. Znam miasta nieco mniejsze niż Kraków gdzie takie bilety się sprawdzają. Nie chodzi tu o zastępowanie jednych biletów drugimi, ale o poszerzenie oferty. Nie napisałam też nic negatywnego na temat ilości kursów. Oklejone autobusy mają swoje wady i zalety. Po pierwsze, stanowią dochód dla MZK, po drugie nadają koloru szaremu miastu. Niestety, nad ranem i wieczorami czy podczas deszczu przez taką siatkę nie widać zupełnie nic (dlatego w niektórych miastach wprowadzono limity oklejania szyb).

Norbert 10.02.2016 14:45
Co do biletów czasowych poczytaj o problemie w Krakowie (pod koniec 2015 albo na początku stycznia 2016 był to jeden z tematów w Dzień Dobry TVN). A przesiadki są nie tylko w naszym mieście, ale we wszystkich miastach w Polsce, tak samo jak reklamy na pojazdach ;) Autobusy mogą jeździć co 15 min. tylko ciekawe, kto za to zapłaci?

AP 10.02.2016 08:40
Jednak normalny rozkład jazdy tutejszego MZK pozostawia wiele do życzenia... Nigdy nie dowiesz się ile mniej więcej będzie trwała Twoja podróż, co jest kompletnie beznadziejne w przypadku osób nietutejszych (oni sobie nie zdają sprawy że z Blachowni do Koźla można jechać godzinę, a można 30 min...) Bilety miesięczne są trasowane, co dla osób pracujących w różnych punktach miasta jest bezsensowne, tak samo dla dzieciaków które wyjątkowo kończą zajęcia w innym miejscu. Problemem są też przesiadki. Można by było to rozwiązać biletami czasowymi (np. godzinnymi itp.). Już nie wspomnę o tym, że przystanki nie są podpisane (a nie we wszystkich autobusach działa sprawnie system informujący), znajomych spoza miasta trzeba nawigować na którym przystanku muszą wysiąść, czasami i to się nie sprawdza bo autobus jest tak oklejony że nic nie widać. Zdaję sobie sprawę że kiedyś takich systemów nie było - ale teraz są nieco inne czasy i MZK musi mieć taką ofertę która na prawdę zachęcałaby do pozostawienia samochodu i podróży autobusem. Obecnie prowadzona kampania reklamowa nie będzie skuteczna, jeśli oferta MZK nie zostanie wzbogacona.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
PRZECZYTAJ